Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Гараніна І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Діброва Т. Г. Оцінювання ефективності реклами методами фізіологічного контролю [Електронний ресурс] / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2013. - № 10. - С. 316-320. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2013_10_54 Проаналізовано застосування методів фізіологічного контролю під час оцінювання ефективності реклами. Наведено етапи планування стратегії рекламної діяльності підприємства та описано етапність процесу оцінювання ефективності реклами та застосування методів фізіологічного контролю на різних етапах оцінювання ефективності реклами. Обгрунтовано використання саме фізіологічних методів контролю на етапах оцінювання ефективності рекламного повідомлення та оцінювання ефективності розміщення реклами в ЗМІ (до реалізації медіа стратегії). Розглянуто методи нейробачення, пуппілометрія, fMRI, Eye-Tracking, гальванометрія, аудіометрія, методи складних імітацій, описано специфіку їх використання саме в маркетингових дослідженнях. Зокрема, детально розглянуті переваги та недоліки методів фізіологічного контролю. Акцентовано увагу на обмеження застосування даних методів в рекламних дослідженнях. Наведено висновки та рекомендації щодо доцільності застосування певних методів фізіологічного контролю на різних етапах оцінювання ефективності реклами.
| 2. |
Діброва Т. Г. Аудит як форма контролю рекламної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2014. - Вип. 6(2). - С. 124-128. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_6(2)__34
| 3. |
Діброва Т. Г. Системний підхід до вдосконалення переговорного процесу в особистих продажах [Електронний ресурс] / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Економічний вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". - 2015. - № 12. - С. 350-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/evntukpi_2015_12_52 Однією з головних проблем здійснення особистих продажів є необхідність підвищення ефективності переговорного процесу. Адже кожна зі сторін і це індивіди, які мають відповідний соціальний статус та тип особистості. Це зобов'язує продавців уміти встановлювати стосунки та вести переговори у форматі, який допомагає контактувати й аргументовано відповідати на запитання клієнта. Проаналізовано сучасні методи, підходи та техніки ведення переговорів, що надають змогу не тільки одержати додаткову інформацію про мотивацію та потреби клієнта, його особистість, а і гнучко реагувати на запити клієнта, оперативно вносити відповідні корективи в процес спілкування. Заропоновано рекомендації з удосконалення як форми, так і змісту переговорного процесу. Так, при проведенні переговорів необхідно враховувати тональність та манеру розмови, жестикуляцію та уподобання клієнтів, індивідуальні характеристики, тип особистості співрозмовника, що розглядаються в техніках "приєднання". Удосконалення змістовної частини переговорного процесу полягає у застосуванні спеціальних методик, підходів та технік, що здатні налагодити контакт і переконати клієнта в правильності вибору - це техніки опитування, прийоми "активного" слухання, підходи до подолання заперечень. Підсумовуючи, можна стверджувати, що розглянуті сучасні методи, підходи та техніки, які грунтуються на комплексному та системному їх застосуванні в процесі здійснення особистих продажів, призведе до вдосконалення переговорного процесу.
| 4. |
Гараніна І. І. Особливості проведення аудиту рекламної діяльності вітчизняних підприємств [Електронний ресурс] / І. І. Гараніна // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Економіка і менеджмент. - 2015. - Вип. 10. - С. 112-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2015_10_26
| 5. |
Гараніна І. І. Процедура проведення аудиту рекламної діяльності підприємства [Електронний ресурс] / І. І. Гараніна, Т. Г. Діброва // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 18. - С. 66-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_18_15
| 6. |
Діброва Т. Г. Методи оцінювання ефективності реклами як складової аудиту рекламної діяльності [Електронний ресурс] / Т. Г. Діброва, І. І. Гараніна // Вісник Одеського національного університету. Серія : Економіка. - 2014. - Т. 19, Вип. 3(2). - С. 61-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_econ_2014_19_3(2)__14
| 7. |
Гараніна І. І. Медіа аудит: тенденції та перспективи розвитку на вітчизняному ринку рекламних послуг [Електронний ресурс] / І. І. Гараніна, Я. Ю. Цимбаленко. // Ефективна економіка. - 2014. - № 12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_12_107
|
|
|